Past je cultuur bij je strategie? Is je merkidentiteit sterk genoeg om te kunnen gedijen in tijden van hyper-change? Is je positionering nog relevant en actueel? Zijn je mensen intrinsiek gemotiveerd? Draagt iedereen bij aan innovatie en creatieve oplossingen? Ben je als leider ook een changemaker? Haal je het meeste potentieel uit je bedrijf of team?
Als bedrijfsadviseur missie, merk en organisatie help ik je met het bouwen van een high performance cultuur, een vertrouwd en authentiek merk en een positieve impact missie.
Met een ‘purposeful’ merk, een positieve cultuur met een growth mindset en een inspirerende missie kun je kansen pakken. Wendbaar, adhocratisch, creatief, gedreven. Ook in deze tijden van verandering. Dit doe ik met:
Expertise
Mijn advies en transformatie aanpak is onderbouwd met een combinatie van wetenschap en ervaring. Ik combineer mijn aanpak met kennis uit de volgende vakgebieden: bedrijfskunde, neurowetenschap, diverse soorten psychologie, evolutionaire biologie en natuurwetten.
Ervaring
25 jaar internationale corporate praktijkervaring in marketing, merk en reputatie en 5 jaar advies-ervaring propositie en cultuur bij midden- en grootbedrijf.
Opleidingen en certificaties
Academische opleiding sociale wetenschappen en marketing. Vakopleidingen PR en communicatie. Certificeringen in neurowetenschap voor bedrijven, coöperatieve team ontwikkeling, bewust ondernemen, waarde- en archetype gedreven cultuurverandering, natuur en archetype coaching.
Een mooie manier om iemand te leren kennen is via archetypes. Blauwdrukken van identiteit die wij allemaal delen en anders uitdrukken.
Mijn dominante Jungiaanse archetype is de tovenaar. Als tovenaar transformeer ik ‘wat als’ in realiteit. Ik laat hoop, verlangens en dromen uitkomen met ongeëvenaarde visies op succes. Ik creëer oplossingen en ervaringen die op het eerste gezicht onmogelijk lijken. Ik word gedreven door een verlangen om te transformeren. Mijn visies werkelijkheid zien worden is één van mijn grootste inspiraties.
In de transitie naar een duurzame economie en flexibele coöperatieve manier van werken in een hyper-dynamische markt help ik bedrijven om te evolueren en te groeien. Klaar te zijn voor de toekomst, en het beste mee te nemen uit het verleden. En vooral, om betekenis te geven.
Dit doe ik onder andere door diepgaand onderzoek en analyse naar wie je merk en je mensen echt zijn en wat ze in de kern motiveert. Het beste naar boven halen in merk en mens.
En wat wil jij manifesteren? Manifesteren betekent creëren door te verbeelden en te verbinden aan je missie en aan je omgeving. Gedreven door je positieve emoties, gedachten en overtuigingen. Manifesteren betekent in essentie niets anders dan creëren door bewust en gericht te denken en te voelen. De kunst van manifesteren loopt als een rode draad door mijn manier van werken.